W dobie szeroko pojętego marketingu internetowego ulotki mogą wydawać się wielu osobom dość przestarzałą formą reklamy. Jest to jednak mylne założenie, gdyż jeśli zostaną umiejętnie i ciekawie zaprojektowane, mogą stanowić efektowny element kampanii promocyjnej. Aby tego dokonać, warto zdecydować się na współpracę z profesjonalistami z drukarni Papaya Print w Sulechowie.
Jak powinna wyglądać dobrze zaprojektowana ulotka?
Ponieważ ulotki stanowią najprostszą formę prezentacji firmy, nie powinny być przeładowane informacjami. Zadaniem tego typu materiałów reklamowych jest przede wszystkim rozbudzenie zainteresowania potencjalnego klienta, przekonanie go do oferty oraz nakłonienie, aby chciał się dowiedzieć więcej.
Profesjonalnie zaprojektowana ulotka powinna wywoływać określony stan emocjonalny, a informacje na niej zawarte powinny być czytelne i przejrzyste dla odbiorcy.
Wiele zależy przede wszystkim od tego, jak dużo informacji chcą Państwo zawrzeć w ulotce. Zazwyczaj stosuje się formaty od A3, przez A4, A5 i A6. Można je pozostawić w danym formacie lub złożyć w harmonijkę. Niekiedy klienci życzą sobie ulotek w formacie DL (99 x 210 mm). Jednym z najpopularniejszych formatów jest A5, ponieważ pozwala zmieścić dość dużo treści, a jest na tyle nieduży, że bez trudu można go schować do torebki czy kieszeni.
Druk ulotek – co możemy zaoferować?
Dzięki rozbudowanemu parku maszynowemu, wykwalifikowanej kadrze specjalistów oraz najnowocześniejszym technologiom jesteśmy w stanie wydrukować każdego rodzaju ulotki – szybko, sprawnie i przy zapewnieniu najwyższej jakości. Dysponujemy innowacyjnymi maszynami drukującymi, dlatego pracujemy zarówno w technice druku cyfrowego, jak i offsetowego.
Drukujemy ulotki jednobarwne oraz wielokolorowe, jednostronne oraz składane, które stanowią doskonałe rozwiązanie dla osób oczekujących większej powierzchni reklamowej.
Jeśli potrzebują Państwo niestandardowych ulotek, zachęcamy do kontaktu z Papaya Print w Sulechowie. Nasz zespół z przyjemnością przygotuje ofertę przygotowaną do Państwa potrzeb.